Google Page Rank vaše web stranice

Ako ste webmaster i nikad čuli za pojam PR koji karakteriše kvalitet neke web stranice i koji se izgovara PR ili GPR ili pak čuli ali pomislili da vam to nikad neće zatrebati, varate se. PR (skr. Page Rank) ili ti GPR (Google Page Rank), je sinonim za kvalitet vaše web stranice u oku pretraživača kao što je Google.Ime Page Rank je zaštitni znak kompanije Google, iako je patent dodeljen Univerzitetu Stanford, a ne Googlu. Google sada ima samo ekskluzivna prava na licencu patenta. Za sve to je platio sitnih 336$ miliona američkih dolara verovali ili ne 🙂 .
PR predstavlja zapravo algoritam koji meri i određuje kvalitet vaše web stranice, a u slučaju google daje neke od sledećih definicija:

1. Bolju rangiranost na pretraživaču Google
2. Češće indeksiranje od strane googla
3. Veću cenu klika od AdSense reklama, što povećava vašu zaradu
4. Veći cenu plaćenih reklama (TextLinkAds)
5. I još mnogo toga…

pagerank-300x275Može biti od 0 do 10, s’tim što broj 10 nosi samo nekoliko web sajtova na planeti od ukupno 102 miliona registrovanih domena na internetu 🙂 . U Srbiji najveći PR koliko ja znam nosi B92 (7) i još nekoliko sajtova. A ukoliko je PR između 5 i 7 u Srbiji – taj se sajt smatra konkurentnim na našem tržištu!

Korišćenjem google toolbara stičete mogućnost uvećanja PR sajtova koje posećujete, ali pak google nije želeo da iznese činjenice i definicije na osnovu čega i kako on to definiše PR.

Ukoliko želite detaljno da se informišete o GPR, kliknite na sledeći link: http://en.wikipedia.org/wiki/PageRank

Ukoliko želite da uvećate PR vaše web stranice, obratite se stručnim ljudima iz AdriaHost tima na sledećoj adresi: http://www.adriahost.rs

PRIJAVITE SE ODMAH ZA NAJNOVIJE TEKSTOVE SA NAŠEG BLOGA!

 

Tags: ,

No comments yet.

Submit Comment