Kako da vaša sms marketing kampanja bude uspešna?

Sms bulk je idealna marketing alatka za kafiće, klubove, restorane, prodavnice, drugim rečima za sve koji rade sa fizičkim licima. Kada se šalju poruke obratite pažnju na par stvari:

1. Sastavite svoju bazu

Pre nego što krenete u akciju morate sastaviti svoju bazu kupaca. Ovo nije teško uraditi. Dovoljno je da u svom klubu ili prodavnici organizujete neku promociju tipa “Osvojite besplatnu večeru za dvoje! Učestvujte i vi, dovoljno je da ostavite svoj broj mobilnog telefona!” ili jednostavno postavite neku slatku promoterku na vrata koje će ljubazno da pita kupce-posetioce da li žele da dobijaju informacije o popustima, rasprodaji, dešavanjima i slično…

2. Morate imati dozvolu korisnika

Korisnik mora biti saglasan da prima poruke. Nije baš potrebno da fotokopira ličnu kartu i ostavi otisak prsta, ali se potrudite da uvek piše “Korisnik je saglasan de će primati informativne i promotivne poruke od….” ili se postarajte da promoterka to svakom ponaosob saopšti. Takođe, postarajte se da skinete korisnika sa liste ako dođe do vas i žali se da neće više da prima poruke.

3.Definišite ime pošiljaoca

Kada šaljete preko naše aplikacije možete definisati ime tj. “from” od koga stiže poruka. Upišite nešto što je korisniku poznato. Ukoliko je u pitanju kafić na primer ne treba da izgleda da je korisnik dobio poruku od “moja firma doo”, već recimo “kafe firma”.

4. Sms 100% stiže do korisnika

Imajte ovo u vidu kada sastavljate poruku. Email često i nepročitan bude obrisan ili ode u junk mail, ali sms poruku ljudi uvek prvo pročitaju, pa tek onda je obrišu!

5. Poruka mora da stane u 160 karaktera

Budite koncizni i na kraju poruke pozovite kupca na akciju “okrenite broj telfona xxxxx !”, “dođite večeras!” i “posetite najbližu prodavnicu!”

6. Relevantne informacije

Postarajte se da poruka ima vrednost za korisnika, nudite popuste, delite nagrade kako bi podstakli svoje korisnike da čitaju i koriste sms poruke koje šaljete.

7. No spam a.k.a. ne smaraj!

Nemojte zatrpavati porukama, gledajte da poruke ne idu previše često. Ja ću svakako da ostavim svoj broj da mi omiljeni klub pošalje šta se dešava subotom i nedeljom, pa čak i petkom, ali ako mi budu slali 2 poruke dnevno od pon – pet ima da ih skinem odmah.

Naša aplikacija podržava:

  • Slanje klasičnih SMS poruka na telefone iz adresara ili iz nezavisno editovane liste telefona
  • Definisanje različitih imena pošiljaoca
  • Mogućnost odloženog, planiranog slanja
  • Formiranje adresara, organizovanog po grupama korisnika
  • Određivanje brzine isporučivanja poruka (pogodno kada je potrebno stupiti u kontakt sa većim brojem korisnika)
  • Pregled poslatih poruka po grupama/tekstu poruke/vremenu slanja
  • Jednostavno kopiranje brojeva u listu copy/paste funkcijom
  • Čuvanje kompletnog adresara u CSV fajlu
  • Rad sa listama brojeva – spajanje, oduzimanje, automatsko uklanjanje duplikata

SMS Marketing cene

PRIJAVITE SE ODMAH ZA NAJNOVIJE TEKSTOVE SA NAŠEG BLOGA!

 

Tags: ,