Optimizacija affiliate programa

trofejPoslednjih nekoliko nedelja radimo na poboljšanju affiliate programa. Sredili smo affiliate stranu, osvežili najčešća pitanja (FAQ) i uveli smo par novina o kojima bi smo da vas obavestimo:

Sve affiliate porudžbine moraju doći preko linka

Do sada je bilo moguće da nas obavestite putem tiketa o vašem klijentu. Zbog ogromnog obima posla i velikog broja saradnika počeli smo da pravimo greške. Da ne bi dolazilo da grešaka u evidenciji i jer ne želimo nikoga da oštetimo uvedeno je ovo pravilo.

Dakle možete sami poručiti preko svoga linka ili poslati klijenta da poruči preko vašeg linka, ali više nije moguće naknadno javljanje i ručne izmene u sistemu.

Provizija se ne može dobiti za hosting koji se nalazi na vašem ličnom nalogu

Do sada je bilo moguće da na svom nalogu otvorite hosting za vašeg klijenta. To više nije moguće iz razloga što zahteva posebnu evidenciju i kao što je već pomenuto kako ne bi smo napravili neku grešku sistem je postavljen da radi automatski. Ukoliko hosting otvorite na svom nalogu, onda ne možete na njega dobiti affiliate proviziju.

Još jedan razlog za razdvajanje naloga je taj što podršku pružamo samo vlasniku naloga, pa ako imate više klijenata na svom nalogu onda ste vi tačka kontakta i podrške. U tom slučaju i plaćanje mora ići preko vas.

Kada klijent koga dovedete ima svoj nalog, onda dobija direktno podršku od nas, mi sa njim završavamo papirologiju (plaćanje, fakture, obaveštenja) i vi dobijate affiliate proviziju.

————————————————————–

Najčešća pitanja (FAQ)

Da li vam mogu javiti ko je moj klijent, pa da mi vi dodate proviziju?

Ne, to nije moguće. Sistem radi automatski kako ne bi bilo nikakvih zloupotreba potrebno je da porudžbina dođe preko vašeg affiliate linka.

Da, ali ranije je bilo dovoljno da vam javim ko je moj klijent, a sada to više ne može?

U pravu ste, ranije je moglo ali je to rađeno ručno a broj naših saradnika je porastao i više nije moguće na efikasan način voditi evidenciju. Kako ne želimo da ispadnemo nekorektni ni prema jednom saradniku, morali smo uvesti da sistem vodi evidenciju automatski kako je zamišljeno. Sve ovo je učinjeno u cilju poboljšanja kvaliteta usluge našim affiliate saradnicima.

Da li mogu otvoriti hosting za klijenta na svom nalogu?

Da, ali samo u slučaju da vi plaćate. U tom slučaju ne možete dobiti affiliate proviziju i podršku pružamo samo vama. Affiliate provizija se samo plaća kada dovedete novog klijenta i to podrazumeva otvaranje naloga za novog klijenta.

Da li mogu proviziju da iskoristim za kupovinu hostinga ili domena, umesto isplate novca?

Da, većina naših saradnika koristi svoju affiliate proviziju za obnavljanje svojih usluga.

Da li može umesto da meni date proviziju, da smanjite račun mom klijentu?

Da, to je izvodljivo. Potrebno je samo da pošaljete tiket kada napravite porudžbinu kako bi korigovali račun za klijenta.

Vidim uplatu ali se nalazi u “pending”?

Sobzirom da mi pružamo mogućnost klijentu da mu vratimo novac u roku od 30 dana ako nije zadovoljan hostingom, potrebno je da sačekate da prođe ovaj period kako bi mogli da vam isplatimo novac.

Kada i kako vršite isplatu?

Isplata se vrši od početkom meseca, najčešće između 5. i 10. u mesecu. Ukoliko imate novca na računu razmislite da li želite da ga iskoristite za kupovinu usluge ili želite da vam isplatimo novac. Ako rešite da želite isplatu, potrebno je da u toku meseca otvorite tiket i to napišete kako bi se dogovorili kako da vam isplatimo novac (preko računa ili kao fizičko lice). Svi zahtevi za isplatu koji pristignu u toku meseca, biće isplaćeni 5-10 sledećeg meseca.

Koji je minimum za isplatu?

Morate imati minimum od 50$ na računu za isplatu. Ukoliko imate manje novca, sačekajte sledeći mesec da prikupite više ili iskoristite novac za kupovinu neke usluge kod nas (hosting, domen, ssl…)

Ukoliko imate neko pitanje, bacite nam tiket. Pozdrav svima.

PRIJAVITE SE ODMAH ZA NAJNOVIJE TEKSTOVE SA NAŠEG BLOGA!

 

Tags:

Nema komentara.

Pošalji komentar