Мали трикови – како направити добар е-мејл маркетинг?

Мали савети како да побољшате своју емаил кампању

Е-мејл маркетинг је најбољи начин за повећање посећености сајта и зараде.

Али ако се ваши мејлови испоручују у spambox уместо у inbox, нико их неће прочитати. Што значи да нећете остварити много прихода, уколико га уопште и буде било. Ево пар савета како можете да побољшате своју е-мејл кампању:

Избегавајте “спам” речи

Антиспам алгоритми су направљени на начин да препознају речи које спамери често користе и да их блокирају. Треба да избегнете коришћење речи као што су “sex” или “credit” у наслову мејла, али постоје и многе друге речи које би требали да избегавате.

На пример, речи које би требало избегавати у оквиру финансија разликују се од речи из е-commerce оквира.

Речи које треба избегавати у финансијском сектору:

  • $$$
  • Affordable
  • Bargain
  • Beneficiary
  • Best price
  • Big bucks
  • Cash
  • Compare rates
  • Cost
  • Credit
  • Credit bureaus
  • Discount
  • Earn
  • Easy terms
  • Free

У е-commerce сектору треба избегавати следеће речи:

  • As seen on
  • Buy
  • Buy direct
  • Buying judgments
  • Clearance
  • Order
  • Order status
  • Orders shipped by
  • Shopper

Ако се питате како провајдери знају ком сектору је намењен ваш е-мејл, управо вас директно и питају о томе пре него што проследе вашу кампању.

На следећем линку можете погледати речи које требате избегавати, разврстане по секторима.

Не заборавите основе

Пре него што пређемо на неке напредније технике, морате бити сигурни да добро познајете основе. Обратите пажњу приликом креирања кампање:

  • Избегавајте црвено – црвено је упадљива боја, доста коришћена од стране спамера.
  • Нејасни наслови порука – од празног наслова до бескрајне комбинације речи које немају никакве везе са поруком…највећи разлог филтерима да вашу поруку окарактеришу као спам.
  • Велика слова – избагавајте њихово коришћење у целости у наслову и тексту поруке.
  • Симболи – избегавајте претерано коришћење узвичника, упитника и осталих знакова…поготово узастопно.
  • Линкови – немојте користити више од 2-3 линка у вашим порукама.
  • Unsubscribe линк – сваки е-мејл мора садржати линк за одјаву са листе. Што је теже људима да се одјаве, више ће те проблема имати.
  • Будите детаљни – омогућите одговарајућу reply to и from email адресу како би корисници могли да ступе у контакт са вама.

Изаберите правог провајдера

Од Aweber-а и MailChimpa-a до SendGrid-а, постоји на хиљаде апликација за управљање мејловима. Наравно, неки од њих имају боље опције од других, али на крају је битно само једно – да ваше поруке стигну до корисника. Неки провајдери имају много већи проценат испоруке од других.

Потврдите вашу ИП адресу

Кад се ваш мејл надје у spambox-у, то не утиче на e-мејл адресу са које је мејл послат, већ утиче на вашу ИП адресу. Један од начина да је држите чистом и провереном јесте коришћење сертификата.

Е-мејл провајдери налик Yahoo користе “whitelist”, илити “беле листе”, како би осигурали да ваш мејл не оде у spambox. Тешко је доспети на ову листу, али то можете постићи посредством Return Path сервиса.

Овај мали трик, који вас може коштати хиљаде долара годишње, може повећати испоруку ваших мејлова и до 40%.

Користите логику

Шта мислите, који је највећи разлог због ког се мејлови нађу у spambox-у? Није због непожељних речи, лоше мејлинг листе или непожељних порука. Највећи разлог је тај што не користите логику.

Провајдери као што су GMail и Yahoo су веома софистицирани. Уколико шаљете мејлове људима који их уопште не отварају, а отварају мејлове других људи, врло је вероватно да ће ваш мејл бити означен као спам.

Из овог разлога имати логички приступ приликом слања мејлова. Ево неколико савета:

  • Уколико неко не отвори ваш мејл ни из трећег пута, престаните да им шаљете.
  • Уколико неко не отвори ваш мејл ни из другог пута, пошаљите им посебан мејл како би сте заинтересовали корисника да га прочита.
  • Повећајте број потврђених е-мејл адреса како би сте осигурали да ваш мејл стигне до оних који га желе прочитати.
  • Немојте сувише често да шаљете мејлове. Ово може довести до одјављивања са ваше листе. Једном месечно је довољно.
  • Уколико на ваш мејл стигне аутоматски одговор, уклоните ту адресу са листе.

Закључак

Уколико се не бавите е-мејл маркетингом, саветујемо вам да кренете одмах са тим јер то може да повећа вашу зараду. Многи људи кажу да је њихова е-мејл листа њихов лични аутомат за подизање новца.

Уколико се бавите е-мејл маркетингом, третирајте вашу мејлинг листу као да је златна. Уколико је не одржавате, ваши мејлови неће стизати у inbox, што значи да нећете остварити профит.

ПРИЈАВИТЕ СЕ ЗА НАЈНОВИЈЕ ТЕКСТОВЕ СА НАШЕГ БЛОГА!

Tags: , , , ,

Нема коментара.

Пошаљи коментар