Puno noćnih klubova i splavova koristi naše usluge ovih dana. Treba obavestiti ljude o novogodišnjim žurkama, cenama, promocijama i rasprodajama. I po desetak hiljada poruka ide dnevno na ovaj servis.
Zamislite da ste vi vlasnik uspešnog noćnog kluba. Ide Nova godina, organizovali ste muziku, promotivni materijal, nabavku pića i klope, animatore, obezbeđenje za to veče i sada treba da uradite sve kako bi ste izreklamirali svoju ponudu. Kako to da uradite? Ima više načina, ali najbolji i najefikasniji je putem sms-a!
A zašto ne preko TV reklame ili novina – skupo je. A mail – zbog junk filtera. A da šaljem poštom – pa skupo je!
Sms je brz, moderan i ličan način reklame. Da bi ste uopšte poslali poruke morate pre toga imati listu mobilnih telefona svoji klijenata. Dakle, prvo je potrebno da zamolite svoje posetioce ili goste da vam daju broj svog mobilnog telefona kako bi mogli da ih obaveštavate o promocijama. Ako to redovno radite, za godinu dana ćete imati ogromnu bazu brojeva telefona. Statistike kažu da se novac investiran u unakrsnu prodaju ili dodatnu prodaju (upsell) vašim postojećim klijentima 20-30 puta brže vraća, nego kada taj novac uložite u reklamu sa idejom da nađete nove klijente.
Novac investiran u promovisanje usluga vašim već postojećim klijentima se vraća 20-30 puta brže nego novac uložen u klasičan marketing!
Dakle, sms bulk ne košta, već donosi novac. Na primer, ako imate listu od 5.000 brojeva telefona usluga slanja sms poruke svima odjednom bi vas koštala 11.000 din + pdv. Neka na vašu kampanju odgovori pozitivno samo 3-5% ljudi (150 – 250) pa pomnožite to sa vašom cenom usluge i jasno vam je zašto se isplati.
A, da ste recimo tih 5.000 pozivnica poslali poštom, cena slanja pisma je od 70-100 din, a na to treba dodati cenu štampe – dakle 500.000 din za početak. A, ako bi ste pokušali sa slanjem maila, to ne košta ništa, ali je penetracija mala, tj. mnogo poruka završi kao spam u junk folderu sa drugim sličnim porukama. Slanje maila bi imalo smisla ako se većina vaših klijenata bavi računarima, u suprotnom imate slab rezultat.
Sms stiže na telefon i vi ga u 99% slučaja pogledate odmah i možete 100% biti sigurni da će poruka biti pročitana. Pored toga, sms je moderan – tehnološki napredan način komunikacije sa klijentima.
BTW, naš kapacitet slanja je 60.000 poruka na sat, što znači da bi svih 5.000 vaših klijenata bilo obavešteno za 5 min.
0 коментара