Како да ваша sms маркетинг кампања буде успешна?

SMS bulk је идеална маркетинг алатка за кафиће, клубове, ресторане, продавнице, другим речима за све који раде са физичким лицима. Када се шаљу поруке обратите пажњу на пар ствари:

1. Саставите своју базу

Пре него што кренете у акцију морате саставити своју базу купаца. Ово није тешко урадити. Довољно је да у свом клубу или продавници организујете неку промоцију типа “Освојите бесплатну вечеру за двоје! Учествујте и ви, довољно је да оставите свој број мобилног телефона!” или једноставно поставите неку слатку промотерку на врата које ће љубазно да пита купце-посетиоце да ли желе да добијају информације о попустима, распродаји, дешавањима и слично…

2. Морате имати дозволу корисника

Корисник мора бити сагласан да прима поруке. Није баш потребно да фотокопира личну карту и остави отисак прста, али се потрудите да увек пише “Корисник је сагласан де ће примати информативне и промотивне поруке од….” или се постарајте да промотерка то сваком понаособ саопшти. Такође, постарајте се да скинете корисника са листе ако дође до вас и жали се да неће више да прима поруке.

3.Дефинишите име пошиљаоца

Када шаљете преко наше апликације можете дефинисати име тј. “from” од кога стиже порука. Упишите нешто што је кориснику познато. Уколико је у питању кафић на пример не треба да изгледа да је корисник добио поруку од “моја фирма доо”, већ рецимо “кафе фирма”.

4. SMS 100% стиже до корисника

Имајте ово у виду када састављате поруку. Е-мејл често и непрочитан буде обрисан или оде у junk мејлове, али sms поруку људи увек прво прочитају, па тек онда је обришу!

5. Порука мора да стане у 160 карактера

Будите концизни и на крају поруке позовите купца на акцију “окрените број телeфона xxxxx !”, “дођите вечерас!” и “посетите најближу продавницу!”

6. Релевантне информације

Постарајте се да порука има вредност за корисника, нудите попусте, делите награде како би подстакли своје кориснике да читају и користе sms поруке које шаљете.

7. No spam a.k.a. не смарај!

Немојте затрпавати порукама, гледајте да поруке не иду превише често. Ја ћу свакако да оставим свој број да ми омиљени клуб пошаље шта се дешава суботом и недељом, па чак и петком, али ако ми буду слали 2 поруке дневно од пон – пет има да их скинем одмах.

Наша апликација подржава:

  • Слање класичних SMS порука на телефоне из адресара или из независно уређено листе телефона
  • Дефинисање различитих имена пошиљаоца
  • Могућност одложеног, планираног слања
  • Формирање адресара, организованог по групама корисника
  • Одређивање брзине испоручивања порука (погодно када је потребно ступити у контакт са већим бројем корисника)
  • Преглед послатих порука по групама/тексту поруке/времену слања
  • Једноставно копирање бројева у листу copy/paste функцијом
  • Чување комплетног адресара у CSV фајлу
  • Рад са листама бројева – спајање, одузимање, аутоматско уклањање дупликата

SMS Маркетинг цене

ПРИЈАВИТЕ СЕ ЗА НАЈНОВИЈЕ ТЕКСТОВЕ СА НАШЕГ БЛОГА!

Tags: ,