Зашто се корисници unsubscribe-ују?

Више од 90% корисника ураде unsubscribe, unlike или једноставно престану да прате бренд због пречесте, небитне или досадне комуникације, како је наведено у извештају маркетинг компаније ExactTarget чија је уска специјалност социјалне мреже.

The Social Break-Up” је студија која покрила преко 1,500 корисника и која је истражила промене онлајн понашања и који су то најчешћи разлози да неко уради unlike, unsubscribe или престане да прати неки бренд на Facebook, Twitter мрежама или преко е-мејла.

Ево неколико кључних ствари извучених из студије:

  • 91% корисника је урадио unsubscribe са маркетинг е-мејлова.
  • 77% корисника је рекло да су постали опрезнији, за разлику од прошле године, када је у питању давање своје е-мејл адресе компанијама.
  • 81% корисника је урадило “unlike” или је уклонило постове одређене компаније на свом Facebook news feed-у.
  • 71% корисника је постало много опрезније пре него што уради “like” одређене компаније на Facebook-у.
  • 51% корисника очекује одређене резултате од “like-а” при маркетиншкој комуникацији, док 40% њих не верује да ће “like” донети неке битније промене.
  • 41% корисника је урадио “unfollow”одређене компаније на Twitter-у.

С обзиром да 95% САД онлајн корисника користи е-мајл (93% онлајн корисника се сваког дана пријави на бар једну opt-in e-мејл листу), онда су истраживања која се обављају везано за е-мејл веома битна за маркетере који желе да остану у добрим односима са својом публиком кроз е-мејл. Facebook и Twitter су такође релевантни, из разлога што је 65% САД онлајн корисника активно на Facebook-у (некад и до границе опсесије), а 9% САД онлајн корисника активно користе Twitter.

Погледајте слике у наставку које говоре више о томе зашто се корисници одјављују са бренд порука кроз е-мејл, Facebook или Twitter и како желе да се отарасе update-ова одређеног бренда када више за њега нису заинтересовани.

Разлози за одјаву са е-мејл листе

Слично као што је то случај код Facebook-а, пречести е-мејлови су главни разлог зашто корисници желе да се одјаве са листе. На другом месту је случај да је садржај е-мелова постао поприлично досадан и да се понављају после одређеног времена. Брендови би ову чињеницу требали да узму у обзир и да садржај својих е-мејлова мењају с времена на време.

01

Како корисници реагују на е-мејл који није интересантан

Још једном наглашавамо садржај је кључ свега. Ако ваша е-мејл кампања није занимљива корисници знају мноштво начина како да се отарасе ваших е-мејл порука.

02

Зашто корисници кликну  “unlike” на Facebook страни одређеног бренда?

Пречеста присутност је главна жалба коју имају корисници Facebook-а и Twitter-а – у ствари то је разлог број један. Другим речима корисници не воле да их фирма коју прате “смара”. Обратите пажњу да не претрпате своју публику са постовима и твитовима.

03

Како Facebook фанови реагују на досадне поруке?

Ако Facebook фан није задовољан постом одређеног бренда онда ће једноставно кликнути “unlike” или ће сакрити постове тог бренда на свом news feed-у.

04

Разлози због којих корисници престану да прате бренд на Twitter-у

Релевантни садржај би морао да буде главни приоритет брендовима који комуницирају са корисницима који га прате на Twitter-у, али то није разлог да их преплаве твитовима.

05

Tags: , , ,

Нема коментара.

Пошаљи коментар