Тражите посао и једва чекате да вам крене…један од начина да сазнају за вас је промоција путем разних сајтова и друштвених мрежа и то више ништа није ново…Међутим, постоји мноштво креативних начина да обезбедите свој посао помоћу мало напреднијег и иновативнијег онлајн маркетинга.
Упознајте типа који се зове Alec Brownstein, сениор copywriter у адвертајзинг агенцији Young & Rubicam (Y & R) New York. Прошлог лета, Alec је био тек још један уморни и измучени 28-годишњи copywriter у великој интернационалној маркетинг агенцији који је само желео да ради у ’заиста креативној агенцији за заиста креативне (директоре)’.
Док је гуглао његове омиљене креативне директоре прошлог лета, Brownstein је запазио да није било али уопште спонзорисаних линкова накачених код њихових имена. Откад Brownstein гугла самог себе (и толико често да је то понижавајуће), претпоставио је да су креативни директори то и сами радили тако да је одлучио да купи њихова имена на Google Adwords.
’Сви гуглају саме себе’ рекао је Brownstein. ’Иако неће да признају. Желео сам да продрем у ту тајну, егоистични моменат (креативних директора којима се дивим) кад су најрањивији.’
Како је Brownstein био једина особа која је бидовала њихова имена (тих пет креативних директора којима се највише дивио), успео је да се пробије на топ места за претрагу и то за не више од 15 центи по клику. Кад год би неко извршио претрагу неког од креативних директора, следећа порука би се појавила на самом врху странице ’’Хеј, (име креативног директора) гуглање самог себе је јако забавно. Запослити мене је такође забавно.’’ са све линком ка Brownstein-овом сајту, alecbrownstein.com.
У наредних пар месеци, Brownstein је примио позиве свих осим једног креативног директора чије је име закупио. И напокон, на крају године, добио је две понуде за посао од две куће: Scott Virtrone и Ian Reichenthal of Y&R New York. Цела кампања га је коштала 6 долара.
Међутим, награде за Brownstein-у креативност се не завршавају само на томе. Такође је примио награде у категорији самопромоција и то на јако познатим доделама награда – The One Show и The Clios.
Питали смо Brownsterin-a да ли има неки савет за све остале који покушавају да остваре свој сан помоћу интернет маркетинга: ’’Не плашите се да се лансирате на интересантан начин’’,рекао је. ’Људи за које желите да радите не могу да вас ангажују мање него сад што су вас ангажовали…тако да навалите.’
Уосталом, ево малог клипа који је избацио…прави правцати KNOW HOW…који цар! 🙂
0 Comments