Последњих неколико недеља радимо на побољшању affiliate програма. Средили смо affiliate страну, освежили најчешћа питања (FAQ) и увели смо пар новина о којима би смо да вас обавестимо:
Све affiliate поруџбине морају доћи преко линка
До сада је било могуће да нас обавестите путем тикета о вашем клијенту. Због огромног обима посла и великог броја сарадника почели смо да правимо грешке. Да не би долазило да грешака у евиденцији и јер не желимо никога да оштетимо уведено је ово правило.
Дакле можете сами поручити преко свога линка или послати клијента да поручи преко вашег линка, али више није могуће накнадно јављање и ручне измене у систему.
Провизија се не може добити за хостинг који се налази на вашем личном налогу
До сада је било могуће да на свом налогу отворите хостинг за вашег клијента. То више није могуће из разлога што захтева посебну евиденцију и као што је већ поменуто како не би смо направили неку грешку систем је постављен да ради аутоматски. Уколико хостинг отворите на свом налогу, онда не можете на њега добити affiliate провизију.
Још један разлог за раздвајање налога је тај што подршку пружамо само власнику налога, па ако имате више клијената на свом налогу онда сте ви тачка контакта и подршке. У том случају и плаћање мора ићи преко вас.
Када клијент кога доведете има свој налог, онда добија директно подршку од нас, ми са њим завршавамо папирологију (плаћање, фактуре, обавештења) и ви добијате affiliate провизију.
————————————————————–
Најчешћа питања (FAQ)
Да ли вам могу јавити ко је мој клијент, па да ми ви додате провизију?
Не, то није могуће. Систем ради аутоматски како не би било никаквих злоупотреба потребно је да поруџбина дође преко вашег affiliate линка.
Да, али раније је било довољно да вам јавим ко је мој клијент, а сада то више не може?
У праву сте, раније је могло али је то рађено ручно а број наших сарадника је порастао и више није могуће на ефикасан начин водити евиденцију. Како не желимо да испаднемо некоректни ни према једном сараднику, морали смо увести да систем води евиденцију аутоматски како је замишљено. Све ово је учињено у циљу побољшања квалитета услуге нашим affiliate сарадницима.
Да ли могу отворити хостинг за клијента на свом налогу?
Да, али само у случају да ви плаћате. У том случају не можете добити affiliate провизију и подршку пружамо само вама. Affiliate провизија се само плаћа када доведете новог клијента и то подразумева отварање налога за новог клијента.
Да ли могу провизију да искористим за куповину хостинга или домена, уместо исплате новца?
Да, већина наших сарадника користи своју affiliate провизију за обнављање својих услуга.
Да ли може уместо да мени дате провизију, да смањите рачун мом клијенту?
Да, то је изводљиво. Потребно је само да пошаљете тикет када направите поруџбину како би кориговали рачун за клијента.
Видим уплату али се налази у “pending”?
Собзиром да ми пружамо могућност клијенту да му вратимо новац у року од 30 дана ако није задовољан хостингом, потребно је да сачекате да прође овај период како би могли да вам исплатимо новац.
Када и како вршите исплату?
Исплата се врши од почетком месеца, најчешће између 5. и 10. у месецу. Уколико имате новца на рачуну размислите да ли желите да га искористите за куповину услуге или желите да вам исплатимо новац. Ако решите да желите исплату, потребно је да у току месеца отворите тикет и то напишете како би се договорили како да вам исплатимо новац (преко рачуна или као физичко лице). Сви захтеви за исплату који пристигну у току месеца, биће исплаћени 5-10 следећег месеца.
Који је минимум за исплату?
Морате имати минимум од 50$ на рачуну за исплату. Уколико имате мање новца, сачекајте следећи месец да прикупите више или искористите новац за куповину неке услуге код нас (хостинг, домен, ssl…)
Уколико имате неко питање, баците нам тикет. Поздрав свима.
0 Comments