Адриахост тражи нову чланицу екипе. Тражимо особу која је педантна да издаје рачуне, помаже клијентима око плаћања, води евиденцију, проверава податке и комуницира са књиговодством.
Пронашли смо нашу нову чланицу екипе и започели смо најбољу обуку на свету. Конкурс је завршен.
Ми смо фирма у којој сви раде од своје куће по целој Србији, тако да место одакле сте није битно. Видимо се преко видео линка и једном годишње одемо на неку клопу. 🙂 Дајемо предност малој средини и мајкама за ову позицију.
Рад је од куће, потребна је добра интернет конекција и просторија у којој можете радити на миру у радном времену од 09-17ч радним данима и сваком петом суботом од 09-16ч. Организована плаћена обука 3 месеца, онда годину дана на одређено, а затим за стално.
Основна знања:
- потребна вештина комуникације – љубазност у вербалном и писаном облику
- способност да сама учи, користи Google и краде знање од колега
- обавезно владање енглеским језиком
- око за детаље, разумевање процедура
Основна задужења:
- одговарање на тикете за продају и подршку корисницима – издавање рачуна и вођење евиденције
- отварање хостинга и слање приступних параметара
- регистрације и трансфери домена
- телефонска комуникација са клијентима
- проверавање података
- комуникација са књиговођом и банком
Пријава:
Напишите кратко пропратно писмо и у наслову ставите “шифра Анастасија”, ово је први задатак. У њему једноставно наведите зашто сте баш ви права особа за нас.
Ради лакшег распознавања кандидата, потребно је да биографија садржи и фотографију.
Кандидати који прођу први круг селекције, биће позвани на разговор. Ваш CV пошаљите на posao@adriahost.rs.
0 Comments