Ukoliko ste pratili neke od prethodnih postova na našem blogu sigurno ste primetili da je dobar deo bio vezan za WordPress platformu. Naravno tema se sama nametnula s obzirom da taj CMS postaje sve korišćeniji u svetu i da njegova popularnost iz dana u dan raste.
Jedna od najvažnijih mogućnosti u okviru WordPress-a jeste lako i brzo menjanje tema odnosno izgleda vašeg sajta. Ova mogućnost donosi i dilemu koju temu staviti, kao i ceo proces pronalaska teme koja će se uklopiti sa idejom koju ste provobitno imali.
Sva sreća pa danas postoji veliki broj firmi i dizajnera koji se bave upravo dizajniranjem tema za WordPress. Neke od njih se plaćaju, a neke su dostupne da se skinu besplatno. Cena varira od kompleksnosti, ali i od opcija koje dobijate u administrativnom delu sajta.
Karakteristično je to da je u toj gomili tema koje se dostupne online dosta komplikovano naći onu koja može na pravi način da predstavi neku malu firmu ili preduzeće, pa se potraga dodatno komplikuje. Naravno i izrada takvog sajta se razlikuje od razvoja bloga ili sajta neke druge sadržine i tematike, u tome vam može pomoći naš povoljan paket za izradu poslovnog sajta.
U nastavku teksta predstavićemo vam deset tema koje mogu da predstave biznis koji po obimu spada u mala preduzeća, a ako pogledate naš pomenuti paket videćete da neke od njih možete dobiti i u okviru naše ponude.
1. Notepad
Notepad je čista tema sa jednostavno naslovnom stranom. Ona je najpogodnija za prikaz proivoda ili usluga, slogana ili bilo kog drugog brenda koji posedujete.
2. Colourise
Colourise je pogodna za firme čije poslovanje je više okrenuto grafici. Tema ima veliki heder sa duginim bojama što vam dozvoljava da prikažete svoj logo u različitim varijantama. Takođe tema poseduje i sve standardne opcije za navigaciju kao i prikaz bloga kompanije.
3. Makisig
Makisig je više korporativan sa čistijim dizajnom i konvecionalnim bojama. Jedna od najboljih opcija je odlično urađen sidebar sa dovoljno prostora za reklame i lakom navigacijom kroz prethodne postove po više kriterijuma.
4. The Unstandard
Na prvi pogled bi se reklo da je ova tema idealna za prikaz fotografija, ali ovi prostori se mogu odlično iskoristiti za proizvode koje firma želi da istakne. Svaka slika može korisnika da vodi do proizvoda koji nudite, a interesantan dizajn može da privuče korisnika da obrate pažnju na to što im nudite.
Napomena: Neophodno je da ovu temu popunite sa fotografijama odličnog kvaliteta jer se time upotpunjuje cela priča.
5. LaunchPad
Ovo u stvari nije baš tema kao sve ostale ovde pomenute. LaunchPad je zamišljen kao nešto što ćete staviti kada razvijate sajt. Umesto da se prikaže prazna strana ili samo “Work in progress” možete svojim posetiocima da ponudite ovako nešto pri čemu postoji i mogućnost da se ljudi prijave za RSS ili upišu u mailing listu. Fin alat pri razvoju nove web strane.
6. The Morning After
The Morning After je klasična magazin tema. Međutim nemojte da vas to zavara ova tema dolazi u paketu sa odličnom navigacijom i sa gomilom prostora za heder, istaknute proizvode i ostale brending elemente. Ako tražite uglađenu temu sa dosta multimedijalnih stvari onda je ovo rešenje za vas.
7. Charred
Ova tema se bazira na stream-u i namenjena je firmama koje žele da na lak način objave šta je to novo kod njihovih proizvoda i usluga, kao i koje su generalno novosti koje dolaze od kompanije. Kombinacija tamnih boja možda nije baš najbolja opcija za recimo vašu firmu koja se bavi postavljanjem veštačke trave, ali njena jednostavnost je dobra početna tačka.
8. TheSevenFive
Ova tema je pogodna za firme koje žele da stvore zajednicu i da kroz nju dele informacije sa svojim korisnicima. Postovi se mogu organizovati u različitim formatima uključujući sakupljene fotografije, tweet-ove ili nove postove. Nedostatak velikog hedera ili naslovne strane fokusirane na brand čini ovu temu manje korisnom za prikazivanje proizvoda, ali je sigurno jako dobra.
9.Snapshot
Snapshot je tema napravljena isključivo za fotografije i najbolja je kada se koristi za prikaz proizvoda. Ona daje elegantno rešenje za opis proizvoda kao i pregled svega što proizvod ima. Tema daje prostora za detaljan opis onoga što se nalazi na fotografiji.
10.Bueno
Kao i pomenuti The Morning After, ova tema je poprilično čista i grafika koja je iskorišćena je savršena za vesti, brend ili prikaz proizvoda. Ova tema je dobra ako želite da izgradite zajednicu sa dosta fleksibilnosti i opcija za promociju svoje firme i proizvoda koje nudite.
0 коментара