Kako otvoriti email nalog u cPanel-u

Jedno od često postavljanih pitanja koje dobija naša podrška je Kako da otvorimo novi email nalog… ili Da li možete da nam otvorite email nalog… U principu nije problem da vam mi otvorimo email nalog, ali to je izuzetno jednostavno kroz vaš kontrolni panel (cPanel). Verujemo da ćete izgubiti više vremena dok napišete tiket i sačekate da mi to uradimo, nego da uradite to sami. Evo kratkog uputstva šta je potrebno da uradite:

kako da napravim email adresu

Prvi korak

Ulogujte se u cPanel nalog koristeći vaše korisničko ime i lozinku. Adresa za login je www.ime-domena.com/cpanel, a ovde možete videti i video uputstvo za Kako da se ulogujem u cPanel.

Drugi korak

Nakon toga kliknite na „Email Accounts“ u odeljku „Email“:

email accounts

Treći korak

Na sledećoj strani kliknite na dugme Create, nalazi se na desnoj strani ekrana:

email

Četvrti korak

Odmah zatim u sledećem koraku popunite sve što je potrebno da biste imali email adresu:

  • Domain (na slici označeno sa 1): Odaberite na kom domenu kreirate email adresu – ako imate više domena.
  • Username (na slici označeno sa 2): Ovde unesite deo email adrese koji želite da ide pre @. Na primer, ako želite da vaša email adresa glasi kao prodaja@neki-domen.rs, ovde unosite samo prodaja.
  • Security (na slici označeno sa 3): Ovde unesite lozinku koju želite ili kliknite na Generate da bi cPanel generisao lozinku koju možete primeniti (obavezno je zapišite sa strane).
  • Storage Space (na slici označeno sa 4): Odaberite koliko prostora želite da email adresa koristi. Možete postaviti i opciju Unlimited, za neograničeno korišćenje prostora u sklopu vašeg hosting paketa.
  • Create (na slici označeno sa 5): Kliknite ovde da biste napravili email adresu koju želite.
kreranje email naloga

I uspeli ste! Sada imate pravu email adresu koju možete koristiti za posao, hobi, blog ili bilo šta drugo što vam je potrebno.

Kako obrisati email nalog u cPanel-u

Da bi ste obrisali postojeći email nalog, potrebno je da najpre kliknete na „Manage“ opciju pored naziva naloga – obratite pažnju koju email adresu želite da obrišete kako ne biste obrisali pogrešnu:

brisanje email naloga

Nakon što kliknete na Manage, idite na dno stranice (skrolujte) i kliknite na Delete Email Account:

brisanje email naloga

Potrebno je i da potvrdite brisanje, pa lepo pročitajte da li ste odabrali pravi nalog koji želite da obrišete:

Kao što vidite vrlo lako možete dodati email nalog, postaviti ograničenje prostora za email nalog ili obrisati ga.

Kreiranje email adresa u cPanelu je lako uz cPanel. Ukoliko imate svoj server ali nemate cPanel ali biste želeli da vaši korisnici lako kreiraju email adrese, ovde možete pronaći više o kupovini cPanel licence iz Srbije, sa podrškom na srpskom jeziku.

Do sledeće lekcije, prijatan dan.  🙂

PRIJAVITE SE ODMAH ZA NAJNOVIJE TEKSTOVE SA NAŠEG BLOGA!

Tags: , ,

2 komentara

  1. Zoran 25 јуна, 2015 at 8:35 pm #

    Kako i sam imam otvoren e-mail, imam jedno pitanje.
    KOristim e mail klijent Thunderbird, sve poruke koje dobijem posle određenog vremena se brišu, kako iz inboxa tako i sa servera, ne mogu da pronađem konkretnu opciju koja to podržava, ukoliko ste imali isti problem ili znate rešenje molio bih Vas da mi pomognete.

    Da napomenem, u istom klijentu sam ubacio još dve adrese sa istog servera i gde e mail poruke najredovnije funkcionišu.

    • Goran Magdic 1 јула, 2015 at 12:55 pm #

      Pozdrav Zorane,

      U Thunderbirdu, možete pogledati pod Edit – Folder Properties – Retention Policy da li je podešeno vremen posle kog će se obrisati poruke.

Pošalji komentar