Пуно ноћних клубова и сплавова користи наше услуге ових дана. Треба обавестити људе о новогодишњим журкама, ценама, промоцијама и распродајама. И по десетак хиљада порука иде дневно на овај сервис.
Замислите да сте ви власник успешног ноћног клуба. Иде Нова година, организовали сте музику, промотивни материјал, набавку пића и клопе, аниматоре, обезбеђење за то вече и сада треба да урадите све како би сте изрекламирали своју понуду. Како то да урадите? Има више начина, али најбољи и најефикаснији је путем sms-а!
А зашто не преко ТВ рекламе или новина – скупо је. А мејл – због junk филтера. А да шаљем поштом – па скупо је!
Sms је брз, модеран и личан начин рекламе. Да би сте уопште послали поруке морате пре тога имати листу мобилних телефона своји клијената. Дакле, прво је потребно да замолите своје посетиоце или госте да вам дају број свог мобилног телефона како би могли да их обавештавате о промоцијама. Ако то редовно радите, за годину дана ћете имати огромну базу бројева телефона. Статистике кажу да се новац инвестиран у унакрсну продају или додатну продају (upsell) вашим постојећим клијентима 20-30 пута брже враћа, него када тај новац уложите у рекламу са идејом да нађете нове клијенте.
Новац инвестиран у промовисање услуга вашим већ постојећим клијентима се враћа 20-30 пута брже него новац уложен у класичан маркетинг!
Дакле, sms булк не кошта, већ доноси новац. На пример, ако имате листу од 5.000 бројева телефона услуга слања смс поруке свима одједном би вас коштала 11.000 дин + пдв. Нека на вашу кампању одговори позитивно само 3-5% људи (150 – 250) па помножите то са вашом ценом услуге и јасно вам је зашто се исплати.
А, да сте рецимо тих 5.000 позивница послали поштом, цена слања писма је од 70-100 дин, а на то треба додати цену штампе – дакле 500.000 дин за почетак. А, ако би сте покушали са слањем маила, то не кошта ништа, али је пенетрација мала, тј. много порука заврши као спам у junk фолдеру са другим сличним порукама. Слање мејла би имало смисла ако се већина ваших клијената бави рачунарима, у супротном имате слаб резултат.
SMS стиже на телефон и ви га у 99% случаја погледате одмах и можете 100% бити сигурни да ће порука бити прочитана. Поред тога, sms је модеран – технолошки напредан начин комуникације са клијентима.
BTW, наш капацитет слања је 60.000 порука на сат, што значи да би свих 5.000 ваших клијената било обавештено за 5 мин.
0 Comments