Iskustvo sa sms marketingom

sanjailic_130307Kompanija “MSCT – MS Communication technologies Beograd”, koja posluje u okviru “McCann Erickson grupe”, realizovala je kampanju za klijenta iz pivske industrije, kada je SMS promo poruka poslata na više od 50.000 adresa. Uspešnost i rezultati te akcije potvrđuju da SMS postavlja nove standarde u oglašavanju i marketingu.

Reč je o komercijalnom SMS koji predstavlja direktnu komunikaciju sa krajnjim potrošačima i brzo, deletvorno i sa visokom stopom odgovora saznaje za njihove interese, potrebe i kupovne navike.

Ovaj primer poslovanja “MSCT” govori o tome da je SMS kao informacioni kanal trenutno jedan od najzastupljenih i najpopularnijih oblika komunikacije. Većina korisnika uvek nosi svoj mobilni telefon i SMS poruku svi prvo pročitaju, pre nego odluče da je obrišu.

– Mobilni marketing postaje novi oblik interakcije na tržištu, a mobilni telefon kao personalizovani uređaj već odavno prevazilazi sredstvo obične govorne komunikacije. Marketing poruke se šalju, a obraćanje korisnicima može biti u cilju marketinških istraživanja, promocija ili konkretne usluge – kaže direktorka “MSCT” Sanja Ilić i dodaje da direktno upućena poruka donosi maksimalni efekat – ako se korisniku omogući da u bilo kom trenutku odjavi uslugu.

Dakle, u slučaju SMS, veoma je važno imati, s jedne strane, bazu koja je u potpunosti “upotrebljiva”, ali sa druge strane i validna. Validnost se opravdava činjenicom da su činioci te SMS baze eksplicitno prijavljeni.

– Targetiranje korisnika mobilnih telefona za razne vidove obraćanja veoma je značajno. Baza potencijalnih primalaca poruka mora konstantno da se ažurira radi određivanja preciznog uzorka za marketinška istraživanja. Direktna komunikacija sa tačno određenom i poznatom ciljnom grupom ima najbolji efekta na krajnji uspeh kampanje – kaže naša sagovornica.

Pored komercijalnog SMS, primena SMS servisa je široka – info servisi, SMS kviz, glasanje, nagradne igre, učlanjenje u klub i razvoj brige o korisnicima.

“MSCT” ima odličnu saradnju sa mobilnim operatorima kako u Srbiji, tako i u susednim zemljama, a kako je inovatinost u poslovanju “MSCT” ključna, realizovani su zajednički projekti. Cilj svake zajedničke aktivnosti sa strateškim partnerima jeste upravo rad na kvalitetu odnosa sa njihovim postojećim potrošačima, kao i pružanje novih servisa koji nam takoreći olakšavaju pristup do informacija, povećavaju mobilnost i naravno uvek koriste prednosti novih tehnologija.

Prema Sanjinim rečima, razvoj tehnologije omogućava multimedijalne sadržaje, interaktivnost sa ostalim medijima, mogućnost spajanja medija putem prenosa podataka sa jednog na drugi. Ovo se odnosi prvenstveno na prenos slike, video zapisa i sve većeg broja korisničkih aplikacija za mobilne telefone sa ugrađenim operativnim sistemom.

– Idući u susret 3G mrežama, “SMS/MMS” kao medij dobija potpuno nove mogućnosti, naročito u kombinaciji sa WEB prostorom koji doživljava konstantan trend rasta – kaže Ilićeva.

izvor Ekapija

PRIJAVITE SE ODMAH ZA NAJNOVIJE TEKSTOVE SA NAŠEG BLOGA!

 

Tags: ,

No comments yet.

Submit Comment