Nađite posao iz snova koristeći Google AdWords

adwords_proTražite posao i jedva čekate da vam krene…jedan od načina da saznaju za vas je promocija putem raznih sajtova i društvenih mreža i to više ništa nije novo…Međutim, postoji mnoštvo kreativnih načina da obezbedite svoj posao pomoću malo naprednijeg i inovativnijeg online marketinga.

Upoznajte tipa koji se zove Alec Brownstein, senior copywriter u advertajzing agenciji Young & Rubicam (Y & R) New York. Prošlog leta, Alec je bio tek još jedan umorni i izmučeni 28-godišnji copywriter u velikoj internacionalnoj marketing agenciji koji je samo želeo da radi u ’zaista kreativnoj agenciji za zaista kreativne (direktore)’.

Dok je guglao njegove omiljene kreativne direktore prošlog leta, Brownstein je zapazio da nije bilo ali uopšte sponzorisanih linkova nakačenih kod njihovih imena. Otkad Brownstein gugla samog sebe (i toliko često da je to ponižavajuće), pretpostavio je da su kreativni direktori to i sami radili tako da je odlučio da kupi njihova imena na Google AdWords.

’Svi guglaju same sebe’ rekao je Brownstein. ’Iako neće da priznaju. Želeo sam da prodrem u tu tajnu, egoistični momenat (kreativnih direktora kojima se divim) kad su najranjiviji.’

Kako je Brownstein bio jedina osoba koja je bidovala njihova imena (tih pet kreativnih direktora kojima se najviše divio), uspeo je da se probije na top mesta za pretragu i to za ne više od 15 centi po kliku. Kad god bi neko izvršio pretragu nekog od kreativnih direktora, sledeća poruka bi se pojavila na samom vrhu stranice ’’Hej, (ime kreativnog direktora) guglanje samog sebe je jako zabavno. Zaposliti mene je takođe zabavno.’’ sa sve linkom ka Brownsteinovom sajtu, alecbrownstein.com.

U narednih par meseci, Brownstein je primio pozive svih osim jednog kreativnog direktora čije je ime zakupio. I napokon, na kraju godine, dobio je dve ponude za posao od dve kuće: Scott Virtrone i Ian Reichenthal of Y&R New York. Cela kampanja ga je koštala 6 dolara.

Međutim, nagrade za Brownsteinovu kreativnost se ne završavaju samo na tome. Takođe je primio nagrade u kategoriji samopromocija i to na jako poznatim dodelama nagrada – The One Show i The Clios.

Pitali smo Brownsterina da li ima neki savet za sve ostale koji pokušavaju da ostvare svoj san pomoću internet marketinga: ’’Ne plašite se da se lansirate na interesantan način’’,rekao je. ’Ljudi za koje želite da radite ne mogu da vas angažuju manje nego sad što su vas angažovali…tako da navalite.’

Uostalom, evo malog klipa koji je izbacio…pravi pravcati KNOW HOW…koji car! 🙂

PRIJAVITE SE ODMAH ZA NAJNOVIJE TEKSTOVE SA NAŠEG BLOGA!

 

Tags: , , ,

No comments yet.

Submit Comment