Више од 90% корисника ураде unsubscribe, unlike или једноставно престану да прате бренд због пречесте, небитне или досадне комуникације, како је наведено у извештају маркетинг компаније ExactTarget чија је уска специјалност социјалне мреже.
“The Social Break-Up” је студија која покрила преко 1,500 корисника и која је истражила промене онлајн понашања и који су то најчешћи разлози да неко уради unlike, unsubscribe или престане да прати неки бренд на Facebook, Twitter мрежама или преко е-мејла.
Ево неколико кључних ствари извучених из студије:
- 91% корисника је урадио unsubscribe са маркетинг е-мејлова.
- 77% корисника је рекло да су постали опрезнији, за разлику од прошле године, када је у питању давање своје е-мејл адресе компанијама.
- 81% корисника је урадило “unlike” или је уклонило постове одређене компаније на свом Facebook news feed-у.
- 71% корисника је постало много опрезније пре него што уради “like” одређене компаније на Facebook-у.
- 51% корисника очекује одређене резултате од “like-а” при маркетиншкој комуникацији, док 40% њих не верује да ће “like” донети неке битније промене.
- 41% корисника је урадио “unfollow”одређене компаније на Twitter-у.
С обзиром да 95% САД онлајн корисника користи е-мајл (93% онлајн корисника се сваког дана пријави на бар једну opt-in e-мејл листу), онда су истраживања која се обављају везано за е-мејл веома битна за маркетере који желе да остану у добрим односима са својом публиком кроз е-мејл. Facebook и Twitter су такође релевантни, из разлога што је 65% САД онлајн корисника активно на Facebook-у (некад и до границе опсесије), а 9% САД онлајн корисника активно користе Twitter.
Погледајте слике у наставку које говоре више о томе зашто се корисници одјављују са бренд порука кроз е-мејл, Facebook или Twitter и како желе да се отарасе update-ова одређеног бренда када више за њега нису заинтересовани.
Разлози за одјаву са е-мејл листе
Слично као што је то случај код Facebook-а, пречести е-мејлови су главни разлог зашто корисници желе да се одјаве са листе. На другом месту је случај да је садржај е-мелова постао поприлично досадан и да се понављају после одређеног времена. Брендови би ову чињеницу требали да узму у обзир и да садржај својих е-мејлова мењају с времена на време.
Како корисници реагују на е-мејл који није интересантан
Још једном наглашавамо садржај је кључ свега. Ако ваша е-мејл кампања није занимљива корисници знају мноштво начина како да се отарасе ваших е-мејл порука.
Зашто корисници кликну “unlike” на Facebook страни одређеног бренда?
Пречеста присутност је главна жалба коју имају корисници Facebook-а и Twitter-а – у ствари то је разлог број један. Другим речима корисници не воле да их фирма коју прате “смара”. Обратите пажњу да не претрпате своју публику са постовима и твитовима.
Како Facebook фанови реагују на досадне поруке?
Ако Facebook фан није задовољан постом одређеног бренда онда ће једноставно кликнути “unlike” или ће сакрити постове тог бренда на свом news feed-у.
Разлози због којих корисници престану да прате бренд на Twitter-у
Релевантни садржај би морао да буде главни приоритет брендовима који комуницирају са корисницима који га прате на Twitter-у, али то није разлог да их преплаве твитовима.
0 Comments