Искуство са sms маркетингом

сањаилиц_130307Компанија “MSCT – MS Communication technologies Beograd”, која послује у оквиру “McCann Erickson групе”, реализовала је кампању за клијента из пивске индустрије, када је SMS промо порука послата на више од 50.000 адреса. Успешност и резултати те акције потврђују да SMS поставља нове стандарде у оглашавању и маркетингу.

Реч је о комерцијалном SMS који представља директну комуникацију са крајњим потрошачима и брзо, делетворно и са високом стопом одговора сазнаје за њихове интересе, потребе и куповне навике.

Овај пример пословања “MSCT” говори о томе да је SMS као информациони канал тренутно један од најзаступљених и најпопуларнијих облика комуникације. Већина корисника увек носи свој мобилни телефон и SMS поруку сви прво прочитају, пре него одлуче да је обришу.

– Мобилни маркетинг постаје нови облик интеракције на тржишту, а мобилни телефон као персонализовани уређај већ одавно превазилази средство обичне говорне комуникације. Маркетинг поруке се шаљу, а обраћање корисницима може бити у циљу маркетиншких истраживања, промоција или конкретне услуге – каже директорка “MSCT” Сања Илић и додаје да директно упућена порука доноси максимални ефекат – ако се кориснику омогући да у било ком тренутку одјави услугу.

Дакле, у случају SMS, веома је важно имати, с једне стране, базу која је у потпуности “употребљива”, али са друге стране и валидна. Валидност се оправдава чињеницом да су чиниоци те SMS базе експлицитно пријављени.

– Таргетирање корисника мобилних телефона за разне видове обраћања веома је значајно. База потенцијалних прималаца порука мора константно да се ажурира ради одређивања прецизног узорка за маркетиншка истраживања. Директна комуникација са тачно одређеном и познатом циљном групом има најбољи ефекта на крајњи успех кампање – каже наша саговорница.

Поред комерцијалног SMS, примена SMS сервиса је широка – инфо сервиси, SMS квиз, гласање, наградне игре, учлањење у клуб и развој бриге о корисницима.

“MSCT” има одличну сарадњу са мобилним операторима како у Србији, тако и у суседним земљама, а како је иноватиност у пословању “MSCT” кључна, реализовани су заједнички пројекти. Циљ сваке заједничке активности са стратешким партнерима јесте управо рад на квалитету односа са њиховим постојећим потрошачима, као и пружање нових сервиса који нам такорећи олакшавају приступ до информација, повећавају мобилност и наравно увек користе предности нових технологија.

Према Сањиним речима, развој технологије омогућава мултимедијалне садржаје, интерактивност са осталим медијима, могућност спајања медија путем преноса података са једног на други. Ово се односи првенствено на пренос слике, видео записа и све већег броја корисничких апликација за мобилне телефоне са уграђеним оперативним системом.

– Идући у сусрет 3G мрежама, “SMS/MMS” као медиј добија потпуно нове могућности, нарочито у комбинацији са ВЕБ простором који доживљава константан тренд раста – каже Илићева.

извор Екапија

ПРИЈАВИТЕ СЕ ЗА НАЈНОВИЈЕ ТЕКСТОВЕ СА НАШЕГ БЛОГА!

Tags: ,

Нема коментара.

Пошаљи коментар