Пошаљите тикет – најбржи пут да добијете одговор

Често добијамо питања у вези са Ticketing системом интегрисаним у наш сајт. С обзиром да је ово једини начин на коју пружамо техничку подршку, разјаснићемо неке најосновније појмове и упутити вас како да га користите.
wхмцс
Тикет систем АдриаХоста је систем подршке свим нашим клијентима. Сви клијенти који код нас имају било коју услугу, добијају свој налог, преко кога могу да погледају све своје услуге, информишу се о терминима, датумима истека услуга, да направе предрачун за продужетак истих или да нас контактирају у вези са било којим питањем. Коришћењем тикет система сте у предности јер као аутентификовани корисник АдриаХоста, најбрже добијате одговоре на питања или решавате настали проблем у вези са вашим услугама. Када је у питању техничка подршка АдриаХоста, сви отворени тикети за подршку имају виши приоритет у односу на послати е-мејл са истим питањем, јер самим тим што имате могућност да отворите тикет, доказујете да сте клијент коме може бити пружена техничка подршка.

Како отворити тикет?

подрскаПриликом прве куповине било које услуге АдриаХоста, постајете наш клијент и добијате ваш клијентски налог. Вашем налогу приступате тако што се на нашем сајту www.adriahost.rs улогујете у секцији Подршка/Логин клијената. Као корисничко име уносите e-мејл адресу (ону коју сте пријавили приликом наручивања прве услуге) и password који сте тада одабрали. Отвориће вам се кориснички интерфејс. У менију са десне стране изаберите Подршка. Прво погледајте да ли наша База Знања садржи одговор на ваше питање, или се одговор на ваше питање налази у Најчешће постављаним питањима. Уколико не пронађете одговарајући одговор, одаберите службу којој желите да упутите питање, укуцајте наслов и изаберите приоритет. Затим откуцајте питање, ако имате прилог додајте га кликом на Browse и на крају кликните на Проследите. Обавештење о тикету стићи ће на ваш е-мејл, а одговарајућа служба АдриаХост ће истог момента добити обавештење о новом тикету и преузети одговарајућу акцију.
Тикет

Упутства

Када упућујете питање у вези са техничком подршком, обавезно на почетку упишите услугу (назив домена, хостинг пакет и сл.) и што детаљније опишите проблем. На пример, ако не можете да пошаљете е-мејл и он вам се враћа у inbox, ископирајте комплетан текст враћеног е-мејла у тикет. Увек је добро, нарочито у неким проблемима направити и printscreen (снимак целокупног екрана) у тренутку појављивања проблема и додати га у прилогу.

У клијент секцији, кликом на Тикети за подршку, увек можете погледати статус вашег тикета, додати нови коментар, одговорити или затворити тикет.

ПРИЈАВИТЕ СЕ ЗА НАЈНОВИЈЕ ТЕКСТОВЕ СА НАШЕГ БЛОГА!

Tags: , , , ,

Нема коментара.

Пошаљи коментар