Како да представите свој бизнис на Google-у

by | Adwords оглашавање, СЕО и Маркетинг сајта

Највероватније већина људи која користи интернет, а то је велики део популације код нас и у свету, сигурно зна за апликацију Google maps. Јако је популарна и вероватно сте је и ви користили бар да пронађете своју кућу на њој. Да ли сте знали да користећи Google maps можете да испромовишете своје пословање?

Поред ове апликације Google је направио још једну под именом Place Pages. Ова апликација се јако лепо интегрише са већ постојећим Maps-ом и поред тога што вашу фирму ставља на мапу са основним информацијама омогућава вам да направите страну која ће представити најважније податке како би вас потенцијални клијенти нашли.

У наставку ће бити више речи о томе како да искористите поменуте алате и на тај начин привучете више клијената. Добићете неке основне информације, а за више података се можете обратити Google-овом водичу.

Проверите да ли сте додати на апликацији Google Maps

Пре него што било шта правите, проверите да ли се ваш бизнис појављује на Google maps. Једноставно идите на Google maps home страну и у претрази укуцајте име своје фирме. Уколико се појави у панелу са леве стране са резултатима претраге кликните и добићете локацију. Кликом на локацију на мапи ће вам се отворити прозор са основним подацима у којем имате опцију „Edit details“. Ова опција се обично налази под линком „More“. Преко те опције долазите на Place Pages где наравно ако сте улоговани можете едитовати информације.

Ако бизнис није резервисан од стране неког корисника онда било ко може да едитује податке. Принцип је као на Википедији. Уколико је ваша фирма излистана и није резервисана кликните на линк “Claim your business”. Добићете три опције: “Edit my business information,” “Suspend this listing,” и “This isn’t my listing.” Првом опцијом заузимате тај листинг и даље га само ви едитујете, суспенд опција ће обрисати листинг са мапе, а трећа опција ће уклонити, али и почети потпуно нови процес додавања листинга који је исправан.

Наравно, постоји и могућност да ваша фирма није представљена на мапи. У том случају идете на Google Places home страну и кликните на “Add a new business.” Можете додати до 100 листинга на једном Google налогу.

У сваком од ових случајева Google мора да провери да ли је фирма заиста ваша тако што ће вам послати јединствени ПИН поштом или ће вам га издиктирати телефоном.

Додајте податке о вашем пословању

Када направите свој листинг, а на тај начин и оквир за податке које желите да представите клијентима онда је следећи корак да те податке додате. Наравно пре свега ћете унети назив фирме, адресу, телефон, сајт, уколико га имате, ако га немате Адриахост ће вам направити један, радно време и те основне податке које ће сваки клијент захтевати.

Сем ових основних информација можете додавати фотографије, видео снимке својих просторија, ово би могло да буде јако корисно нпр. ресторанима или хотелима. Наравно снимци се могу постављати директно са Youtube сервиса.

Оно што је веома важно је да листинг своје фирме ставите у одговарајућу категорију. То ће клијентима олакшати претрагу и наћи ће вас брже. Ово је важно јер није баш логично да ваш хотел стоји у категорији мајстора за кућне послове. Таква грешка може знатно да отежа вашу позицију у односу на конкуренте.

Остварите предност у односу на конкуренцију

Врло корисна опција је могућност давања купона преко Google-а. Имате могућност да их креирате и дистрибуирате посетиоцима ваше стране на Google-у. На тај начин можете наметнути себе и привући клијенте да вас посете.

Уколико желите да креирате купон улогујте се на Google Places и кликните на “Coupon” таб. Алат за креирање купона је доста једноставан и сам по себи јасан. Када завршите са креирањем купона снимите га како би се појавио на Google веб-сајту. Потенцијални клијенти га могу одштампати и донети га када вас посете.

Наравно уз ову опцију предност можете да стекнете користећи стандардне Google сервисе за промоцију. Adwords и Adsense кампање ће вас сигурно погурати у односу на друге, а ту је и релативно нов алат под називом Tags. Овај сервис истиче ваш бизнис на мапи тако што га означава жутим тагом.

Измерите успех

Као и код свих других онлајн и офлајн кампања везаних за промоцију пословања, врло је битно да знате какви су резултати исте и да ли она има неког утицаја на ваше пословање. Користећи Place Pages добијате простор који приказује податке о томе колико често људи налазе ваш листинг, да ли и колико пута кликну како би видели детаљније информације, шта најчешће траже итд.

Ови подаци су веома важни јер на основу њих сазнајете да ли сте своју фирму ставили у добру категорију, да ли вас и колико често приказује посетиоцима. На основу ових података можете кориговати свој листинг како бисте се појавили чешће и на бољи начин.

Важно је још напоменути да промене које направите неће бити одмах видљиве. Промене ће бити постављене у року од 30 дана, па добро проверите да ли сте Google-у дали исправне податке како не бисте чекали поново да бисте променили један или два податка на листингу.

Извор: www.mashable.com

ПРИЈАВИТЕ СЕ ЗА НАЈНОВИЈЕ ТЕКСТОВЕ СА НАШЕГ БЛОГА!

0 Comments

Категорије

Адриахост разгледница

Ћирилица на интернету

cPanel за почетнике

Хостинг сајта

Интересантно

Интернет зарада

Искуства Адриахост

Израда сајта

Обавештење

Photoshop упутства

SEO и маркетинг сајта

Сервери и VPS

Шкрабалица

SMS маркетинг

Свет домена

Вордпрес за почетнике

Besplatan email kurs i novosti sa bloga

Prijavite se na našu email listu
Ime i prezime *
Email adresa *
Dobijaćete obaveštenje o novostima na blogu i kurs web poslovanja i marketinga u 9 lekcija.

Пратите Адриахост

Најпопуларнији текстови

Придружите се

Наши производи