Često dobijamo pitanja u vezi sa ticketing sistemom integrisanim u naš sajt. S obzirom da je ovo jedini način na koju pružamo tehničku podršku, razjasnićemo neke najosnovnije pojmove i uputiti vas kako da ga koristite.
Ticketing sistem AdriaHost-a je sistem podrške svim našim klijentima. Svi klijenti koji kod nas imaju bilo koju uslugu, dobijaju svoj nalog, preko koga mogu da pogledaju sve svoje usluge, informišu se o terminima, datumima isteka usluga, da naprave predračun za produžetak istih ili da nas kontaktiraju u vezi sa bilo kojim pitanjem. Korišćenjem ticketing sistema ste u prednosti jer kao autentifikovani korisnik AdriaHost-a, najbrže dobijate odgovore na pitanja ili rešavate nastali problem u vezi sa vašim uslugama. Kada je u pitanju tehnička podrška AdriaHost-a, svi otvoreni ticketi za podršku imaju viši prioritet u odnosu na poslati email sa istim pitanjem, jer samim tim što imate mogućnost da otvorite ticket, dokazujete da ste klijent kome može biti pružena tehnička podrška.
Kako otvoriti ticket?
Prilikom prve kupovine bilo koje usluge AdriaHost-a, postajete naš klijent i dobijate vaš klijentski nalog. Vašem nalogu pristupate tako što se na našem sajtu www.adriahost.rs ulogujete u sekciji Podrška/Login klijenata. Kao korisničko ime unosite email adresu (onu koju ste prijavili prilikom naručivanja prve usluge) i password koji ste tada odabrali. Otvoriće vam se korisnički interfejs. U meniju sa desne strane izaberite Podrška. Prvo pogledajte da li naša Baza Znanja sadrži odgovor na vaše pitanje, ili se odgovor na vaše pitanje nalazi u Najčešće postavljanim pitanjima. Ukoliko ne pronadjete odgovarajući odgovor, odaberite službu kojoj želite da uputite pitanje, ukucajte naslov i izaberite prioritet. Zatim otkucajte pitanje, ako imate prilog dodajte ga klikom na Browse i na kraju kliknite na Prosledite. Obaveštenje o tiketu stići će na vaš email, a odgovarajuća služba AdriaHost će istog momenta dobiti obaveštenje o novom ticketu i preuzeti odgovarajuću akciju.
Uputstva
Kada upućujete pitanje u vezi sa tehničkom podrškom, obavezno na početku upišite uslugu (naziv domena, hosting paket i sl.) i što detaljnije opišite problem. Na primer, ako ne možete da pošaljete email i on vam se vraća u inbox, iskopirajte kompletan tekst vraćenog email-a u ticket. Uvek je dobro, naročito u nekim problemima napraviti i print screen (snimak celokupnog ekrana) u trenutku pojavljivanja problema i dodati ga u prilogu.
U klijent sekciji, klikom na Tiketi za podršku, uvek možete pogledati status vašeg tiketa, dodati novi komentar, odgovoriti ili zatvoriti tiket.
0 коментара