Побољшања услуге смс маркетинга

Последњих пар месеци уложили смо велики труд да унапредимо нашу смс маркетинг услугу. Поставили смо пред себе поприлично амбициозне циљеве: да унапредимо кориснички интерфејс, да вратимо подршку за пошиљаоца поруке у текстуалном облику (Sender ID), да подржимо уплате из целог света путем Paypal-а, као и да омогућимо слање смс порука у све земље региона и света. Први део посла је готов и желим да вам представим шта је урађено до сада.

Подржан је текстуални пошиљаоц поруке (SenderID)

сендерИД-смс-булкПоново подржавамо текстуални SenderID у Србији. То значи да можете дефинисати од кога је стигла порука и да користите име своје фирме или бренда који рекламирате, рецимо “Caffe Joe” или “Nike”.  Због великих административних проблема и непословног понашања одређених провајдера ову особину система смо пре годину дана морали да укинемо, али смо ипак успели да направимо систем тако да је сада све аутоматизовано и једноставно за наше кориснике.
Текстуални SenderID морате затражити да вам активирамо кроз нашу апликацију. Ова услуга кошта 100 евра + пдв на годишњем нивоу, зато што VIP мрежа наплаћује ову услугу. Када затражите активацију SenderID послаћемо вам предрачун и кренути у поступак активације SenderID-a. Обично је потребно 3-7 дана за мобилне провајдере да активирају тражени SenderID.
И даље можете користити нумерички SenderID, тј. да када кориснику стигне порука, пише са ког броја телефона је послато. Нумерички SenderID је потпуно бесплатан. У том случају корисник вам може одговорити и уколико корисник има ваш број телефона заведен у телефонском именику изаћи ће му идентификација како је он записао. Ако вас корисник није уписао у свој именик, онда ће једноставно имати број телефона са ког сте послали.

Подршка за трансакционе смс поруке

трансакциони-смсПри активирању SenderID-а, без обзира да ли је нумерички или текстуални, можете одабрати да ли желите да користите сервис за слање маркетинг порука или за слање трансакционих порука. Маркетинг поруке – то је када исту поруку шаљете на више корисника и порука мора садржати упутство за одјаву са листе.
Трансакционе поруке шаљете кроз API својим корисницима, те поруке се односе само на тог корисника и не морају садржати упутство за одјаву у самој поруци. Трансакционе поруке се користе тако што своју базу, сајт, програм, апликацију повежете путем API-ја и јављате својим корисницима нешто везано за услуге које користи код вас. Рецимо банке користе трансакционе поруке да би јављале стање на рачуну, веб сајтови користе трансакционе поруке за проверу идентитета или јављање да имају поруку на чекању. Ми у Адриахосту користимо трансакционе поруке да вам јавимо да ће вам домен истећи или да имате рачун који није плаћен.

Промена начина рачунања кредита

смс-булк-цредитсПлан нам је да ускоро уведемо могућност да шаљете поруке кроз наш сервис било где у свету. Међутим, ту се јавио проблем јер се цене порука разликују, разни провајдери користе различите валуте и цене се понекад мењају аутоматски у неким земљама. Због тога смо морали да уведемо да више не купујете одређени број порука за слање, већ да уплатом допуњујете стање на свом налогу. Стање на налогу се изражава у USD. Уведена је и могућност плаћања рачуна путем кредитне картице из целог света. Ускоро ће бити омогућено слање порука на земље у региону: Црну Гору, Босну, Хрватску, Македонију и Словенију.

Побољшан изглед корисничког дела

Унапређен је изглед корисничког дела и ускоро ће бити доступан и на енглеском језику. Побољшали смо навигацију, омогућили нове функције. Сада се на лакши начин може видети стање кредита и затражити предрачун за допуну кредита.

УX-неw

Нови побољшани изглед

Уколико сте заинтересовани контактирајте нас и отворићемо вам тестни налог са 50 порука да можете да пробате наш СМС маркетинг сервис.

ПРИЈАВИТЕ СЕ ЗА НАЈНОВИЈЕ ТЕКСТОВЕ СА НАШЕГ БЛОГА!

Нема коментара.

Пошаљи коментар