Ако желите да се ваш сајт боље котира на Google-у или на било ком другом претраживачу, веома је битно да познајете неколико основних SEO техника. Када добро оптимизујете ваш сајт Google ће вас врло лако пронаћи а то је кључна ствар ако желите да промовишете ваш производ. Саветујемо вам да погледате 5 савета које наводимо, након њихове примене ће ваши клијенти сигурно лакше доћи до вас.
Најбитније је да запамтите термин ’кључна реч’. Замислите да су кључне речи магнетићи на вашем производу. Што више битних магнетића имате и ако су постављени на правим местима, дајете више снаге Google-у да вас пронађе и постави у резлутате претраге.
Моћ линкова
Сваки савет који ћемо навести је конкретна ствар коју можете применити на свом сајту, сем овог. Први савет који ћемо вам дати је да поставите што више линкова на другим сајтовима, који ће линковати ка вашем сајту. Такви линкови се зову ’inbound links’ и Google их обожава. Када други сајтови линкују ка вама, Google то може да посматра као да је ваш сајт битнији од њиховог. То такође значи да све што урадите на вашим странама везано за SEO ће имати више ефекта. Међутим, нису сви inbound линкови исти. Почните од основних сајтова, преко форума, па наставите даље.
Додатни савет: Запамтите, кључне речи су битне у линку. Линк ка вашем сајту који је линкован као кључна реч имаће много више утицаја од нпр кликните овде или www.vassajt.com
Наслови страница
Наслови страница се појављују у наслову Google резултата. Добро је да направите наслове тако да објашњавају шта се налази на страници, али и да садрже кључне речи. Google вам дозвољава 70 карактера за наслов стране, тако да је потребно да добро размислите како да их потрошите. Добар наслов би изгледао овако : АдриаХост – најбољи пословни хостинг у Србији! Он користи 47 карактера и садржи неколико кључних речи које се могу искористити кад неко тражи хостинг у Србији. Није тешко, зар не? 🙂
Описи страница
Када претражујете нешто на Google-у, неподебљани текст испод наслова се зове опис странице. Гоогле вам дозвољава 155 карактера за опис ваше странице. Користите иста правила која сте користили и у претходном пасусу, али имајте на уму да је ових 155 карактера мини реклама за оно што желите да ваши посетиоци пронађу. Да се надовежемо на претходи пример, добар опис би био Најбољи хостинг у Србији. Регистрација домена, хостинг пакети прилагођени за пословне кориснике. Врхунска подршка и 100% безбедност података. Ту су 143 карактера које садрже добар опис садржаја сајта, али садрже и доста кључних речи.
Садржај, садржај, садржај
Моћ кључних речи се донекле шири на цео ваш садржај. Иако Google претрага не садржи комплетну копију ваше странице, Google ће је индексирати како би упоредио да ли се слаже са насловом стране и описом. Било би од користи да Google индексира 300 речи на вашој страни, или чак 500. Потрудите се да кључне речи буду 3-5% ваше странице.У нашем случају, било би добро да кључне речи Најбољи пословни хостинг буду поменуте 10 до 15 пута на страници са 500 речи. Немојте да ’угушите’ са кључним речима, лепо их распоредите, да изгледају природно.
Више страна – више ефекта
Што више страна имате на сајту, и што их Google више индексира, више ћете ефекта од Google-а имати. Најбољи начин за ово је да имате блог, поред вашег сајта. Блог је одличан начин да направите недељне, двонедељне или месечне чланке које ће Google да покупи и прикаже. Не само да већи број страна даје Google-у више информација да вас индексира, него ћете увек имати сајт са свежим садржајем, што Google такође воли.
0 Comments