Kako da lako upravljate vašim projektima uz besplatni QdPM Project Management?

QdPM je project management alat koji možete instalirati i koristiti ga za komunikaciju sa kolegama i klijentima. U pitanju je jednostavna aplikacija gde možete okupiti sve svoje beleške, zadatke i poslovne planove. Postoji mogućnost integracije tiket sistema za vaše klijente.

Ovaj projekat razvijen je pod Open Software 3.0 (OSL-3.0) licencom uz pomoć sledećih tehnologija: Symfony 1.4 Framework, YUI Library, jQuery. Oslanja se na SQL bazu podataka.

Uz pomoć ovih tehnologija možete dodavati i upravljati izveštajima, zadacima, projektima, tiketima i korisnicima. Lako možete dodavati nove korisnike po ulogama i dozvoljenim ograničenjima. Na primer, ukoliko dodajete vaše klijente i dodelite im Client ulogu, oni neće videti komunikaciju između vas i vaših kolega.

Ideja ovog projekata jeste kreiranje opensource framework-a koji će podržati svaku project management metodologiju bez obzira na svrhu poslovanja i planiranja. Rezultat je evidentan i dobijena je čista i korisna forma koja može unaprediti svaki oblik komunikacije i planiranja.

Kako početi sa korišćenjem qdPM alata?

QdPM aplikaciju možete instalirati iz Adriahost cPanela korišćenjem cPanel aplikacije pod imenom Softaculous. Potrebno je da pristupite Softaculousu, pronađete qdPM skritu i pokrenete njenu instalaciju klikom na dugme Install Now.

Kao i kod svih drugih instalacija preko Softaculousa, potrebno da je unesete osnovne podatke, odaberete domen i lokaciju gde će aplikacija biti instalirana. Najviše pažnje obratite na to da odaberete pravi domen za instalaciju (ukoliko ih imate više) i na unos u polju In Directory. Ukoliko aplikaciju instalirate u korenu domena, potrebno je da polje In Directory ostavite praznim.

Instalacija kratko traje i vrlo brzo dobićete linkove za pristup u poslednjem koraku instalacije. Username i password koji ste tokom instalacije uneli neophodni su da biste vodili administraciju ove apliakacije, pa ih nemojte izgubiti.

Administratorski nalog omogućava vam da upravljate svim podešavanjima i kreiranjem novih korisnika. Preporuka je da za druge korisnike dodate privilegijski niže uloge (grupe) naloga. Za upravljanje projektima i zadacima možete određenom korisniku dodeliti ulogu menadžera, dok kao podrazumevane grupe koje možete kreirati imate i dizajnera, programera i klijenta.

Dodavanje novih projekata je prilično jednostavan i čist posao sa unapred predefinisanim podešavanjima među kojima možete birati tip projekta, status, dodati i URL i različite datume za određene korake. Podržano je i dodavanje priloga i teksta uz pomoć upotrebljivog uređivača.

Projekat može biti dodeljen i samo određenim članovima tima pri čemu će sva obaveštenja biće prosleđena na pravu adresu ponaosob. Obaveštenja su naročito bitna ukoliko je potrebno blagovremeno obavestiti članove o rokovima i planiranom rasporedu pa obratite posebnu pažnju na datume koje zakazujete.

Sve dodate projekte lako možete pronaći i pregledati dok se za svaki projekat mogu pisati posebni komentari. Biće vam potrebno izvesno vreme da istražite sve opcije i pronađete namenu koja će odgovarati baš vašem poslovanju i ogranizaciji, ali ključno je to što je pregled jasan i sve opcije koje treba da ima jedan ovakav alat nalaze se na očiglednom mestu.

Taskove, odnosno, zadatke možete dodavati i birati kojem projektu pripadaju tako da će članovi ciljanog projekta biti uključeni i obavešteni. Sve opcije su već tu pa lako birate prioritet, možete zadati procenu vremena za koje treba da bude završen zadatak, možete odrediti početak i kraj. Korisno je to što već postoje oznake (Label) pa zadatak možete naznačiti kao ideju, bug, plugin, citat, problem i sl.

Project management alati dolaze uz Adriahost usluge

Kao što je već navedeno, ovaj alat, kao i prethodni o kojem smo pisali – Collabtive – project management softver , možete pronaći u svakom Adriahost paketu deljenog hostinga uz koji dobijate i cPanel. Uz zakup hostinga i domena dobijate i preko 350 skripti koje možete instalirati besplatno. Među ovim skriptama postoji nekoliko project management alata i planiramo da ih vremenom opišemo sve i približimo ih našim korisnicima.

Ukoliko tek planirate da postanete naš korisnik, imajte u vidu da će vam za korišćenje ovog alata biti potreban hosting koji možete naručiti ovde: Hosting za vaš qdPM. Da bi aplikacija radila potrebno je da imate i validnu adresu (domen) koju možete registrovati ovde: Adresa za vaš qdPM.

Za sva dodatna pitanja i pomoć oko instalacije ovog softvera slobodno nas kontaktirajte na Adriahost kontakt stranici. Biće nam zadovoljstvo da pomognemo.

Tags: , ,

Nema komentara.

Pošalji komentar